Min födelsedag!

För exakt en vecka och en dag sedan fyllde jag 25 år!
Det var en mycket fin dag! Solen sken och det var dagen innan min och hampus semester helg!
Hampus sjöng och kom med frukost på sängen på morgonen.
På kvällen åt vi super god älggryta med potatis mos och inlags gurka, allt hemgjort så klart!
Sen åt vi tårta och öppnade paket!
Jag fick precis vad jag hade önskat mig, (tack alla underbara för den) En jätte fin köks assistent från assistent orginal.
Den är underbar och pryder just nu mitt kök!
(jag fick lite även lite annat mysigt)
Fröken

Kommentarer
Postat av: Linda n

Det var en jättetrevlig kväll å super Go mat, kul

Bild med Wilmer med i!!!

2011-09-08 @ 20:18:32
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0