Vi är med spis!



När jag satte nycken i låset var jag ensam, jag klev in i den nymålade och tomma lägenheten för först gången. Jag satte mig på vardagsrums golvet och bara log.
Det här ska bli mitt nya hem.
Dagen därpå, vi hade sovigt vår första natt i vårt nya hem.
Den ända maten vi hade hemma var smörgås, smör ost och kalkon. vi skulle göra varma mackor till frukost.
Pang sa de, strömen la av. Vi kollade till säkringara och allt såg ok ut och sedan sa det poff igen.
Vi insåg då att spisen inte funkade.
Grattis till oss.

Nu 1½ vecka senare har vi en ny spis, en sprillans ny spis.
Så i dag har jag haft som min ända sysla, bränt av den.
de tog över 3 timmar att göra men nu är den klar!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Nu väntar vi bara på en inbjudan...!!!!....

2011-05-12 @ 21:45:07
Postat av: emelie

Så fina ni är! Och stort grattis till er nya lya! Måste ta en tur förbi er nästa gång vi är hemma och se hur ni har det!



KRAM!

2011-05-15 @ 13:05:55
URL: http://emelie-i-norge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0