Rörstrand vs LeCreuset


I förra veckan köpte jag och hampus 2 nya ungsformar hem från lecreuset, hampus älskade färgen och jag märket och eftersom jag har personal rabbat så sved det inte att dra kortet occh betala försig! Hampus är helt lyrisk över formarna och vill bara laga mat med dem hela tiden, men jag har satt ner foten och sagt att de packar vi inte upp fören vi flyttat in i den nya lägenheten!
Igår tog jag en promenad på min lunch och det var loppis på torget och ja, jag hittade en till ungsform men denna gången från rörstran, serien fresta! 50 kr senare var den min och det sved inte heller!
Nu har vi ett aprti ungsformar för en arme käns de som men de gör inget för se är så fina och praktiska! Och det bästa är att de är i samma färgskala! ;)


Rörstrand- fresta

Lecreuset

Fina va;) någon som vill komma över på en äppelkaka och ett eller två glas hemma gjord saft!?!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bokar in då om ca en månad då formen får användas..

2011-03-31 @ 21:23:24
Postat av: Caroline

JAG VILL..... :)

2011-04-01 @ 07:37:13
URL: http://cederby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0