Jag trodde inte mina ögon!

Jag har länge viljat ha en golvstående string bok hylla. Jag kollar blocket dagligen efter nyheter och jag blir ledsen varje gång för de är för dyra, eller så är de redan sålda. Jag känner att jag aldrig har tur när de gäller detta! Men idag ändrade min lycka, den tog en tvär vändning och jag snubblade över en sådan!

Idag var jag på arbetsintervju, en alltid lika trevlig upplevelse, efter de tog jag bilen till min mor och far för att berätta allt, sen tog jag bilen hem, musiken på hägsta volym och med solen i ögonen bestämde jag mig för att åka in på ladan i grillby för att kolla in om de hade något roligt, och vad gör jag? jo de första jag snubblar över är två gavlar till en golvstånde string hylla. Till min lycka. Jag frågade om de var till salu och isådant fall för hur mycket, Mannen svarade 150 (st?!?) och jag satte i halsen och sa, jag ska bara se att de går in i bilen, vilket de gjorde. Jag gick till kassan och tänkte 300kr är inte dåligt och mannen i kassan sa, ja då vart de 150 kr. jag satte i halsen igen och trodde inte mina öron, han ville alltså ha 150 kr för två gavlar. JA TACK.
Nu är jag en nästintill hel stinghylla rikare. Den kommer bli super snygg i vår nya lgh!


www.styleroom.se/album/8669

Fröken


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja det är verkligen lustigt! Men vilket kap du gjorde då!!!



Har letat länge efter billiga stringhyllor i bra skick men ingen tur så nu får det bli en ny. Kommer ju spara massa pengar på att få lägre hyra så då tänkte jag fira genom att unna mig en hylla :)

2011-03-15 @ 20:12:21
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0