I valet och kvalet!



I tisdags var jag och Hampus och valde tapet till vårt nya sovrum, jag sa att jag ville ha med mönster på och hampus sa ingen rosa fjoll tapet! Detta vart vårt resultat! 
Alla andra väggar i lägenheten kommer vara vita. Vi får se vad de blir i köket, hampys vill ha lite färg men jag vet inte riktigt om jag vill de..

Annars är jag uppe över öronen med flytt logistic i huvet!
Papper som ska skrivas, försäkringar som ska teckans och och sist men inte mins så ska de packas och renasa!
Tur att det är två månader kvar tills flytt lasset går!
Men det käns så långt bort!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Ulllis

Utflyttningsfest?! :)

2011-03-03 @ 23:16:17
URL: http://ulricany.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Nej ...... nu är det slutdruckigt... hick

2011-03-04 @ 17:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0