En ny favorit!



Igår var jag och hampus ut på Lata Pigan och väl där hittade vi denna underbara lampa.
Eller vi hittade snarare två. men bara en fick följa med oss hem, den andra hämtar jag på söndag!
De kommer sitta perfekt i vårt nya arbetsrum i vår nya lgh!

I natt drömde jag att jag var i den ny lägenheten, jag skulle dit och mäta men jag hade glömt måttbandet. Och allt slutade i kaos när jag insåg att alla rum var försmå och den var helt anolunda från när jag var där första gången! Jag vaknade i ren panik!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken snygg lampa!! Jag längtar så tills jag får komma in i nya lägenheten, har så mycket idéer jag vill göra men som får vänta... Otålig!



Jobbig dröm du hade där, men det är inte så långt kvar tills ni får flytta. Visst var det i slutet av mars?

2011-03-29 @ 10:07:14
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Maria

Nej jag flyttar inte förens sista juni!! Huvaligen! Fast det är min första semestervecka så det ska bli skönt att kunna packa det sista och städa när man är helledig och inte jobbar. Drygt nog ändå med all flyttstädning. Fördelen med att jag får vänta är att jag slapp dubbel hyra iallafall.



2011-03-29 @ 11:59:31
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Johanna.B

Hihi vilken mardröm, men jag känner igen mig. Har bott i vår lägenhet ett år nu och jag minns planeringen innan. Är också på jakt efter två sådana gamla lampor till vår arbetsplats. Ska leta vidare..



Kram

/Johanna

2011-04-05 @ 17:09:41
URL: http://johannab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0