31 dagar.



Det är 31 dagar kvar tills vårt flyttlass går till den nya lägenheten.
Jag lever just nu i tidningarnas värld, insperationens värld!
Idag trillade Family Living ner i mitt brev inkast samt så kom sköna hem och residence från affären hem till mig!
Jag har massor med iderer hur jag vill göra! Men sen så sätter hampus ner foten och säger nej, jag vill inte ha rosa tapeter eller trätapeter!
Jag känner att 31 dagar är på tok för lång tid att vänta, specielt när jag måste ta en dag i taget och det käns som en evighet!
På fredag ska jag följa med min hyrsvärd och måleriföretaget som ska renovera vår lägenhet och se hur vi ska göra för att de ska bli så bra som möjligt!

Nu ska jag återgå till mina sysslor!
Jag håller på att lära mig adobe illustreter!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0