När dagarna är för många och långa!




Idag står det måndag i min kalender och jag vaknade till tystnaden.
Denna vecka har jag inget jobb, inget inplanerat, med andra ord inget att göra.
Dessutom så är disken redan diskad, tvätten tvättad och lägenheten är städad, det fins inte mycket annat att göra än att lata sig idag.
Vid 11 tiden satte jag mig vid datorn för att pyssla lite, jag gjorde 5 bilder, 5 väldigt bra bilder.
Vid kl 18 sätter jag mig igen vid min dator för att fortsätta jobba på bilderna och ja vad händer, jo dator lägger av, och jag är så himla dum, jag glömde att spara. ja det var bara att börja om från början.

Imorgon är det tisdag och jag tänker börja dagen med en prommis!

Fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0