Jag är med borr.


När jag/vi bodde på VV11 hände det inte specielt mycket på våra väggar, vi var rädda för att sätta upp sager på väggarna plus att det var super svårt att borra i väggen. Nu, åå jag älskar vårt nya hem, kan jag sätta upp vad jag vill när jag vill på mina väggar. Senaste veckan har det hänt en draskisk förändring hemma oss oss i form av hyller och annan konst! I LOVE IT! idag tog jag till och med fram borren själv och borrade upp 4 krokar i sov rummet. Hampus är ju inte hemma och jag tog saken i egna händer och är super nöjd! Han kommer bli så överaskad över alla nya saker ;)



Fröken.


Kommentarer
Postat av: hanna

Ni har det jättefint! Var har du köpt din väska? Precis sån jag är på jakt efter. Kram

2011-07-10 @ 18:59:15
Postat av: malin

TackarTackar! Väskan är köpt på brödet och fiskarna i västerås för 30 pix! Det fins liknande i de flesta secondhand affärerna! ;)

2011-07-10 @ 19:06:11
URL: http://mylittleshoebox.blogg.se/
Postat av: Linda n

Va fint det är!!!!

2011-07-10 @ 22:31:52
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0