I den vackraste vrån



Söndag 2 januari 2011
kl. 15.40 Västerviksgatan, Enköping.

Det är söndags eftermiddag och jag sitter med min spotify igång och lyssnar på den käraste Regina. 
Minnerna tar mig tillbaka till Hutsfred 2009 när jag såg regina live för första gången, jag har lyssnat och avgudat henne sedan 2006. Minnerna tar mig även tillbaka till hösten 2009 när jag såg henne live på cirkus i sthlm tackvore välden bästa present av hampus. 
Jag vet inte mycket om regina, jag ville inte veta. 
Jag har redan en bild, musiken säger mig på mycket. 

Så jag vill varmt rekomendera att du går in på Spotify och söker efter Regina Spektor.
Lyssna på låtarna tex, samson, blue lips, eet och min absoluta favvoit two birds.

Fröken


Kommentarer
Postat av: malin

Haha vad roligt att du tänkte på mig iaf. Vi får väl byta nr så vi kan messa varandra. Ja hoppas verkligen det blir ett kanon år. Kram

2011-01-02 @ 17:26:07
URL: http://sjogatan22.blogspot.com
Postat av: Caroline

Samson går om o om igen hemma hos mig just nu :)

2011-01-04 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0