Gamalt blir nytt!

Idag, när solen sken som mest och när jag egentligen borde ha vart ute på en lång promenad i det underbart fina vädert så bestämde jag mig för att göra om lite hemma, städa lite och pyssla lite! ilket jag nu är i stort sätt klar med! Alla som känner mig och är hemma hos mig till och från vet att det näst intill aldrig ser lika dant ut som de gjort gngen innan de var hos mig, jag är aldrig nöjd med att allt ser lika dant ut hela tiden dag in och vecka ut!


(så här så set ut i julas, tråkigt och fult var de!)


(och nu ser de ut så här)


Sen ända som saknas är en fin fotpall (typs som bilden) så att jag kan lägga upp mian fötter när jag sitter är och läser samt en filt (som bilden) som jag redan har för den fick jag av hampus i julklapp..



Vad tycker ni?

Fröken


Kommentarer
Postat av: ellen

åh tack, vad roligt att du gillar desginen! :)

2011-01-28 @ 15:04:08
URL: http://ellenfilippamaria.blogg.se/
Postat av: malin

Fint det blev. Ser väldigt vårlikt ut utanför fönstret också.

2011-01-28 @ 22:54:40
URL: http://sjogatan22.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0