En torsdags bekännelse



Snön ligger kvar på träden utanför mitt fönster på 3:dje våningen, men solen skiner och jag kan inte känna annat än värme. Solen skiner varma vår strålar idag.
I tisdags skrev jag på ett kontrakt, jag skrev på för ett nytt jobb.
Jag har fått jobb, jag jobbar visseligen bara deltid men deltid är bättre än ingentid.
Jag har en jätte bra chef och jag har ett jätte har jobb de väger just nu upp att det inte är på så många timmar.
Jag smällter fortfarande karamellen, detta kan verkligen vara början på något stort och bra.

Fördelen att jobba deltid är att man har massor med tid för annat som idag tillexempel så är det stora städadagen hemma hos mig, ugnen ska göras ren köket ska städas vardagsrummet ska piffas, hallen ska dammsugas och sängen bäddas. Sådant här hinner man inte med när man jobbar heltid så 1 + för mig.

Imorgon är det exakt en månad kvar tills vi sitter vi på tåget från flyplatsen till vårt hotell i underbara london!
kan knappt berga mig och önskar att denna månad bara kommer swicha förbi!

Fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0