Soffhäng på en lördags morgon.

Igår hade jag en super duper dag i självaste stockholm, vart på liljeholmen ett par timmar och kollade in läger och sedan åkte vi till hötorgshallen och tog en lamrulle, fina grejer.
Vi shoppade, hampus lättade på sin plånbok och jag såg en chans. En ny matta till köket och nya glas till frukost, lunch och middagsbordet.

Sedan åkte vi till mormor och morfar med fika bröd och bjöd in oss på lite fika. När vi kom hem till enköping la vi oss bägge i soffan och slocknde.

Idag vaknade jag av att hampus telefon började pipa och hade ett liv för dig själv, nu sitter jag här, försöker vakna med att se på lite tv. Om 2 timmar ska jag börja jobba och om 10 timmar är de kalas med tjejerna!!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0