När min lilla oro blir en STOR oro!

God morgon ännu en dag i vintern.
Alla påminner mig när jag säger att jag längtar till våren att det fortfarande är februari.
Igår när jag stod på jobbet och tittade ut genom skyllt fönstret och in såg att det snöade igen så kände jag en klump i magen. När jag vaknade idag och tittade ut genom fönstret och såg denna massa med snö och blåst så kan jag inte göra annat än att oroa mig inför min resa till london på måndag!
Många flyg är antigen inställda eller försenade idag från arlanda.
Bustrafiken funkar inte så bra och hinner de ploga till på måndag morgon när vi ska åka!

De skulle ju bara vara min tur om vi inte kommer iväg!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0