Lördags snackis!

Idag är de den där lördagen som jag har väntat på dagen innan vi åker, ja vi åker ju inte fören på måndag men imorgon åker vi till mamma och pappa för att sova över där en natt innan vi beger oss mot arlanda och london!
Denna vecka har som ni förstår vart en jobbig vecka för mig, massor med jobb, snö kaos och sedan lite andra jobbiga omsändigheter som fått oss att oroa oss/mig för våran resa, men nu är de lördag och allt käns bra.
Igår fick hampus besked att han hade fått nytt jobb, ett toppen jobb med bra lön och bra vilkor, jag är jätte stolt över honom att han lyckades med de. Så igår skålade och åt gott.
Ibland fallar alla pusselbittar bara på plats vid rätt tillfälle i livet!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0