london kom och gick, nu är det måndag igen!

Just de, det är måndag igen och jag medger även om jag inte har ett jobb så hade jag söndags ångest igår. Jag gick hampus låg i soffan och plötsligt slog de mig, fan det är en vanlig måndag i morgon. Alla andra är på sina jobb och jag ska tillbringa dagen hemma, vad ska jag göra? Ska jag sova hur länge som helst eller ska jag gå upp tidigt och stor handla och sätta på mig ett förkläde och leka hemma fru?

Hampus jobbar sina sista två veckor på posten nu! Han har fått nytt jobb och från och med den 7 mars så jobbar han som artworker på H&M på högkontoret i Stockholm och jag är jätte stolt över honom, han ska börja jobba på ett av sverigest största företag och jag tänker bara på alla möjligheter de kommer medfölja!

Jag ser ljust på framtiden om jag bortser från min måndags ångest!

Fröken.


Kommentarer
Postat av: Emelie Larson

åååååh vilket jobb killen fått! shit! inte lite coolt heller :D

2011-02-21 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0