Jag irrar runt som en iller!


Om exakt en vecka så sitter jag och hampus på hotellet i london, eller så sitter vi på en pub och tar oss varsin öl. Jag är super stressad inför resan, jag har säkert skrivigt 10 listor på allt som måste packas, göras och inhandlas tills vi åker, och jag känner mig en aning rubbad i huvudet efter dagen faktum att jag ska jobba långa och sena dagar tills den dagen vi åker.
Jag har aldrig åkt på semester själv tidigare, jag har aldrig behövt oroa mig om vad som kan gå snett eller vad som måste göras innan man åker. Plus allt med resan så är jag fortfarande "arbetssökande" och har en hel del förplicktelser där samt att vi letar ny bostad och har även där ett par förpliktelser för att kunna få ett nytt boende!
Jag erkänner att jag har ett jätte stort kontrollbehov, jag behöver strucktur och tycker ärligt att vi ska åka till London är jätte läskigt, men det ska bli skönt att göra det, att lätta på trycket och göra något riktigt outside the box i min värld!
Men som sagt om en vecka är jag på plats och jag längtar.
Men först blir det en vecka med mycket på schemat!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror resan till London kommer bli toppen!! Och det lät så mysigt att sitta på en pub med en öl, hoppas ni kommer få bra väder också! :)

2011-02-08 @ 20:06:48
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0