Från noll till hundra!


God dag kära måndags läsare.
Jag har haft en toppen helg med vänner och familj, sol och god mat. Jag är näst intill borskämd när de kommer till maten och god dricka och med vänner och familjen oxå så klart.
Denna vecka var planen att jobba två hel dagar och på lördag sen chilla inför våran london resa nästa vecka, packa och planera, fixa och trixa. Men icke sa nicke eller kalle i detta fall. Telefonen ringde och jag som vanligt svarade med min finaste ton och mannen på andra sidan berättade att var kris och de behövde mig, Och jag som tycker om när folk behöver mig tackade jag till två tio timmar dagar och insåg när jag lagt på, Hur fan ska jag nu hinna tvätta, städa och planera klar till resan... ?? Ja, de kommer bli en lång dag i dag och resten av veckan kommer bli slitsam, men vem tackar nej till lite extra cash, inte jag ialle fall! så nästa måndag när jag åker på en veckas semester så förtjänar jag det massor ialle fall.

tack och god dag!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0