Panik, panik, panik gris!



Det är ännu en måndag, den 14 måndagen i ordningen dette år och ja, den 10 lediga måndagen detta år!
statistiken visar bara de jag viste, måndagar är alltid lugna hemma hos mig. Eller de är snarare tråkiga.
Jag vaknar upp ensam igen efter en helg med sällskap. Idag har jag plockat lite hemma och sedan har jag surfat runt på nätet i jakten efter den mest perfekta hall inredningen!
Jag behöver krokar, för den fula hatt hyllan som nu sitter där ska bort! sedan behöver jag två ramar, en spegel, mattor, ja jag kan fortsätta en i evighet.

sedan så har jag försökt att planera lite semester framöver. En resa till malmö skulle inte sitta fel, eller en resa utomlands, hm vad sägs om norge;)

Fröken


Kommentarer
Postat av: Em

Norge tycker jag låter som ett alldeles utnärkt resmål!! Det röstar jag för! ;)

2011-04-04 @ 18:57:44
URL: http://emelie-i-norge.blogspot.com/
Postat av: Ullis

men hallå!!

om du har tråkiga måndagar finns ju jag här.. fram till den 23 maj iallafall

2011-04-07 @ 15:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0