Lördags fräckis!

Det är lördag, ännu en arbestvecka att lämna bakom sig!
Regnet har öst ner ute idag. Men det ä mysigt! jag ahr fått mycket att göra.
Jag tog en spontan tripp till grillby för att gå och loppisfynda i min ensamhet.
Jag har köpt en stol, å jag har letat så länge och eftet lite ner montering av armstöden så gick den in i min bil och jag gav gladeligen lite mera för stolen än de priset de ville ha för de!
Sen köpte jag 4 barn LP pattor och två hyasint vaser. Mycket nöjd över dagen.

Sedan har jag diskat massor och städat här hemma. Tyvärr så var jag inte så uppmärksam när jag diskade och skar mig i fingret och det ville verkligen inte sluta blöda. Jag blev som ett litet barn och började gråta för jag ar helt säker på att smärtan i de lillasnittet skulle gå över. Vilket de gjorde efter en ca halvtimme så hade jag gömt bort att jag hade skurigt mig i fingret!

Bilder från idag!





Tack och adjös;)
FRÖKEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0