Jag hade kalas!

Grattis till mig! Igår fyllde jag hela 24 år.
Hampus började med frukort på sängen och slutade med mys i våran nya soffa!
Nästan hela min familj kom och grattade mig samt stor del av hampus familj kom!
Hampus stog och bakade hela dagen allt från bullar till en choklad tårta!
Medans jag lekte med linda wilmer och maya.

Jag är ialle fall jätte glad, jag har en underbar familj samt svärfamilj och underbara vänner.
Ni gör en liten flicka som jag så lycklig.



Tack för att alla ni + fler gjorde min födelsedag så fin;)


Kommentarer
Postat av: cissi

vilket härligt kalas! Man såg direkt vem som är hampus mamma iallfall =).

Ganska lika...! =)

2010-09-01 @ 15:30:01
Postat av: Hanna

Massa grattis i efterskott lillkusinen. Härligt att du fick en så fin dag.

kram

2010-09-01 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0