Good Work Out!

Oj. det är redan onsdag. tiden går fort när man har roligt sägs det!
Idag på fikan säger jag, åå detta kommer bli en super seg dag, Min kollega svarar, ja, det är ju onsdag! Och jag utbrister ONSDAG?? är det redan onsdag??. Han tittar på mig och skrattar.
Jag har lett ända sedan dess, för inte nog med att det är onsdag men det är ju snart helg.
Jag har nog aldrig längtat till helgerna som nu när jag jobbar!

Förra veckan var en mentalt jobbig vecka, men jag beslöt mig för att kämpa igenom det och försöka göra det bästa över situvationen, Denna vecka har vart något roligar och mera gämn. Jag har faktist roligt på mitt nya jobb. Idag fick jag skriva kontrakt. Och direkt efter de ringde jag hampus och började prata om framtidsplander.

Jag är super trött på kvällarna, har inte mycket ork över att ta hand om mitt hem, jag skulle verkligen behöva dammsuga och jag skulle behöva byta lakan i sängen, men orken kommer nog i sin tid och jag har nu planerat en heldag hemma på lördag för att städa och fixa till här hemma. Detta ä något trot eller ej som jag ser fram emot!

Tack för nu!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0