Alldeles för trött!

Jag somnade innan jag hann komma i sängen igår! jag åt lite middag vid halv 9 och klockan 9 somnade jag.
Hampus sov kvar på sjukhuset! Jag han inte äns känna att jag sov själv i sängen i natt! Jag var så trött!
Idag har det vart full fart, hampus mamma hämtade honom på sjukhuset medans jag var på jobbet!
Jag jobbade hela dagen men det har mer eller minde käns som om jag satt på auto pilot och kört på.
Hela dagen har vart ett ända stor minnes förlust!
Nu ligger vi hör. hampus i soffan där han kommer sova de närmaste nätterna och jag ska snart omplacera mig till min säng. I morgon kär vi på auto piloten igen och går och jobbar!
Fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0