Oss emellan.



Igår var vi på en lite intim tillställnings i västerås!
Min bästa vän carro hade tillsammans med din nyblivna sambo staffan sin obligatoriska inflyttnings fest!
Det bjöds på skumpa och suchi, sedan flödade det drickan bara och vi skrattade och hade kul!
Vi sjöng och dansade, sen gick vi ner på en krog i västerås!

Vi dansade, vi hoppade, vi pussades!
Jag hade kul! Bästa kvällen på mycket mycket länge och allt tack vora underbara carro och staffan samt alla deras underbara vänner som gjorde kvällen till något helt underbart!

idag har jag fått förtjäna varje droppe jag drack igår, men det är så helt värt de!
Vi får boka in en ny kväll i v-rås snart!

Men tack åter igen till värd paret och alla andra!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Maria

Så härligt när man har sådana där kvällar! =)

2010-10-12 @ 21:53:09
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0