mitt liv på västervik.



Klockan ringer, jag ligger kvar, jag drar mig ett tag, klockan ringer igen. Hampus buffar, det är dax att gå upp. Med öma fötter smyger jag ut till soffan, jag lägger mig en stund.
Jag klär på mig, jag vill krypa ner i sängen igen.
Vägen till jobbet är inte så specielt lång, musiken i mina öron gör allt lättare.
jag går till ett jobb som förgyller min vardag, ett jobb som jag vill jobba men tyvärr inte får vara kvar på. Jag går hem. jag kommer hem till min man, till mitt hem.
Jag äter, och ser på tv och sedan går jag och sover!

Mitt liv på västervik är inte så specielt!
Men mitt liv på väservik är mitt liv.

fröken


Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggiliblogg

2010-10-29 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0