Lördags utflykt

I dag vaknade jag klockan 09.15 aldeles svettig på pannan. Ensam i min stora dubbelsäng. Jag var ensam, jag somnade inte ensam. Jag går ut i vardagsrummet och där ligger han, Min man, och sover stilla som ett litet barn.
Hans axel gör så ont, han är så ont, han är trött och jag ensam.

Sedan på förmiddagen bestämde vi oss för att ta bilen och åka till fjärdhundra för att loppis shoppa lite. Alla har stängt och vi trödde självklart att det var ett skämt att alla ska ha stäng en super solig och fin lördag som denna. Vi gjorde ett försök och körde in på en sista loppis för att kolla om den var öppen och JA; JAG JUBLADE, de var öppet, det är inte sant tänkte jag.
Vi loppis fyndade, när lönings kommer ska vi åka dit igen och fynd! stinghyllor och stolar ska inhandlas.

Vi kom därifrån men lite lundby möbler och en super rolig babuska i form av karikatrer av ryska ledare! Nöjda och belåtna åkte vi hem! (bilder kommer imorgon)

Imorgon ska vi åka och hälsa på min mormor och morfar, min morfar har precis opererat sitt ena öga, så förhoppnigs vis mår han bättre snart. Sedan åker vi förbi min mamma och pappa och kollar in deras ny renoverade kök/ undervåning! super nyfiken!

Sen är det måndag igen och det är dax att jobba in min sista kosing på ett tag!




Fröken


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Vad roligt ni ska ha haft det på er utflykt, tyvärr delar jag inte loppisintresset med min andra hälft Emil. Han får glatt följa med och stå ut med allt mitt (skräp) iaf. Vad kul att du är hurtig, det ska du skryta med! Visst är det skönt att ge sig ut när man vet att "alla" andra sitter hemma i soffan och degar. Sen är det så fint ute nu speciellt när solen skiner.



Malin

2010-10-18 @ 13:44:43
URL: http://sjogatan22.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0