Som om det vore uppenbart.


Lördagen var en av de bästa, hampus låter mig känna som jag känner. Han soppar det inte under mattan och lossas som om solen skiner. Vi tog bilen till västerås, vi lyssnade på p3 hela vägen. Vi besökte många affärer, vi pratade om julen, om roliga saker vi sätt och om saker vi behövde handla.
sista stoppet i västerås var IKEA där vi inte var ensamna, det var svårt att ihuvudtaget hitta en parkering och väl där inne gjorde vi mistaget och tog en vagn, det var enkelriktat och missade man att svänga av så var det kört, det vara bara att glöma att ihuvudtaget försöka svänga om jag hämta det man hade gått förbi!
efter många om och men fann vi allt vi kom för att handla och sedan åkte vi hem med omvägen förbi nykvarn och det var så fint, det var mysigt att gå och mysa där med hampus.
när vi kom till stan igen tog vi en fika hos hampus mormor och morfar, jag älskar att dricka te i hennes fina koppar.
Till middag åkte vi till våra goda vänner Emil&Jenny, det belv mat från vita elefanten och lite tv häng till Så mycket bättre. kvällen blev lång efter lite frågesport med cola och räkchips.

Lördagen var den bästa, framför mig har jag en vecka med jobb, sen är jag fri, jag vill inte vara fri men jag blir fri.



Fröken


Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser mysigt ut i nykvarn! Njut av ledigheten, snart sliter arbetsgivarna i dig igen. Jag håller tummarna.

2010-11-07 @ 20:05:17
URL: http://sjogatan22.blogspot.com/
Postat av: Annica

heej, va kul att höra från dig igen!

hoppas livet leker bra med dig, jo vi har blivit en stoooor familj =)



jag har skickat en hälsning via mamma till Niclas, hon skulle upp till sjukan i dag och träffa han!



ha det så bra!

kram

2010-11-08 @ 12:45:00
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0