Ibland käns allt bara så tomt!




I'm not a robot!
Snön utan för mitt fönster, jag släpade min cykel på oplogade vägar hela vägen hem!
Mascaran ranm ner för mina ögon och näsan var kall som en isbit.
Vinden tar tag i preseningen i ställningen utan för balkongen, det smäller och slår.
Snön har inte än lagt sig, den yr i väntan på att lägga sig för att låtast smälta bort!

Jag känner mig tom, jag har endast 3 dagar kvar på mitt jobb innan jag får sovmorgon och tid för att göra inget alls, jag kan inte påstå att jag önskar att dessa tre dagar ska ta slut men snart är de över.
Så många nya människor har rört mig. tack ..

Denna tisdags ångets är snart över, jag ska sova.

fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0