I väntan på Mr atomic.


Snön och kylan har komigt till vårat underbara land.
Den är här för att stanna och även om jag hatar att skrapa rutorna på min bil men just nu så tycker jag om det, jag älskar när vinterna tar över vårt landskap.

I dag av ren sympati till mig själv beställde jag tre nya plåtleksaker.
Jag vet, jag är världens tönt, jag samlar på leksaker. Men jag får skylla på att jag är rätt så barnslig.
Nu siter jag hemma och väntar ivrigt efter mr atomic, tank och yellowdriver.
De kommer se fina ut tillsammans med mina andra 7 andra favoriter.

Annars idag så åkte vi till kungsbyns mat och handlade kött i mängder,
eller snarare hampus mormorfick stå för handlanet och vi för körandet.
Det är alltid lika trevligt att åka dit, allt ser så himla gott ut. 

Fröken 


Kommentarer
Postat av: malin

Åh vad fina leksaker. Även om du mest kanske tittar på dom och leker mindre. Vi är verkligen supernöjda med golvet. Det gick enkelt att lägga in det med. Rekomenderas varmt. Men jag förstår att ni inte vill kosta på hyresrätten. Hoppas du bloggar lite oftare nu när du är friställd. Saknar dina uppdateringar. Godnatt

2010-11-18 @ 23:37:31
URL: http://sjogatan22.blogspot.com
Postat av: Maria

Det är bra tycker jag, man ska behålla barnasinnet =)

Och de där robotarna var urläckra!

2010-11-19 @ 19:21:56
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0