I brist på annat!

Första advent har komigt och gått, nu sitter jag här en snöig och mörk onsdag och inväntar middags maten!
Jag är mycket lat och okunnig i köket så det har jag lämnat till min man, han kan!
Sen senaste veckan har vi inte gjort mycket, mest latat oss, väntat på att dagarna ska ta slut.
Vi har handlat lite julklappar och kollat oss om kring efter en julgran, vi har sätt på tv och vi har sovigt!

Vi har vart dö tråkiga den senaste veckan, vi har inte vart mycket att umgås med!

Vi har julstädat lite samt så har vi satt ut lite jul belysning hemma, det har vart mysigt, att vi båda två har julstökat och inte bara jag denna gång! Men ibland käns det som om det är lite för många "kockar" om ni förstår vad jag menar! jag vill ha det på mitt sätt och hampus på sitt och efter 8 år har vi inte komigt ett ända steg närmare varandrar med gemensamma åsikter! Det är lite roligt faktist!

I morgon börjar hampus att jobba och jag blir åter igen ensam hemma under dagarna.

Fröken


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som novembertråket som alla känner av nu.. Usch vilken månad detta varit. Nu ser jag verkligen framemot december och alla juleljus =)



Den där listan är lite kul så man kommer lite närmare personen, pratade om det idag med en tjej att man lär känna nya människor genom bloggen, jättekul!



Ja håller tummarna att vi hittar lägenheter nu!

2010-11-30 @ 22:06:23
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0