Att kunna glimma.



Idag är det onsdag vilket innebar för mig en dag i uppsala.
Hampus skulle till sin sjukgymnast så jag passade på att åka med och "shoppa" lite.
Det blev värmeljus och julpaketpapper, och jag får inte glömma en klädställning till min sida av sängen!
Nu 4 år sedan vi flyttade in börjar vi få ordning på våran kläd oordning, då vi bara har varsin garderob att använda så har vi lite tajt om plats och kläderna har en förmåga att vara överallt förutom på sin plats, men nu så hittar vi lösning efter lösning! även om jag inte tycker om ikea så jätte mycket så är ikea bra ibland!

Nu är vi på jakt efter en byrå och en spegel, bägge i teak.
Sen är sovrummet äntligen komplet!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

hade också tänkt ta en sväng till ikea här i uppsala idag, men det hanns inte riktigt med!

fint det låter med teakbyrå och teakspegel, älskar ju teak! har ni kollat in åkes sakförmedling? där kan man ibland hitta guldkorn!



sv: haha, vad härligt att höra! :-D

2010-11-24 @ 23:22:16
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

sv: ja just ja... han har ju bara helgöppet ja!

vart i uppsala är det ni brukar köpa gran?

vi brukar inte köpa gran eftersom vi brukar fira jul på olika platser (och inte i lägenheten, så därför känns det onödigt med en gran som står där helt ensam medan vi är hos våra familjer). men iår ska vi ju fira tillsammans... så kaanske kaaanske att man skulle köpa sig en.. hmm! :)

2010-11-25 @ 11:25:23
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Filmskribenten

Titta in min blogg, skriver om filmer, handlingen osv :) Lägger upp nya filmer varje dag // Filmfantasten

2010-11-25 @ 15:10:22
URL: http://filmskribenten.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

sv: ahaa, vad bra! tack för tipset, ska ha i åtanke om vi beslutar oss för att köpa gran i år!

2010-11-30 @ 22:46:39
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0