Tisdags göra!

Jag har ingen snäll brevbärare, Han kom inte med mitt paket idag heller!
Hur som helst så viste jag när jag klev upp imorse att det skulle bli en full rulle dag.
Kl 11 gick jag ner med tvätten och har tvättat tre maskiner och hängt dem.
Sedan dess har jag städat badrummet och vart och storhandlat, 8 middagar + lunch 553 kr. Käns inte illa de!
Jag var även tvungen att åka in på brödet och fiskarna innan jag åkte hem för att hämta tvätten i tvätt rummet.
Ja, brödet och fiskarna hade mycket att ebjuda denna varma tisdag!

Jag kom därifrån med två mattor, två ljusstakar, 6 glasunderlägg och ett glasfat. Inte illa för att vara tisdag!



Ikväll bär bilen mig till bålsta där det blir middag med mormor och morfar tillsammans med min stora systers familj. MysMys.

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0