Måndags plock!

Idag är det som sagt måndag och jag är något öm i kroppen sedan igår när jag och min vän cyklade nära 3.3 mil. Bra träning säger vissa ont i rumpan säger jag! Men träning är bra för oss alla så jag kommer fortsätta fälja med min vän på alla hennes upptåg!
Idag unnade jag mig en extra lång tid i sängen innan jag klev upp. jag satte på en film på datorn och tittade på den innan jag tog på mig kläder för att ta cykel ner på stan!
Väl nere på stan gick jag in till en liten söt affär som heter Elisabets delikateser. hon har mycket goda saker, allt från tee, ost, choklad och massor annat. En lite dyrare affär emn jag hade ett presentkort att kasera in så jag inhandlade kademumma skorpor , en burk lemonscord, en bruk enköpings producerad honung och en liten salami till hampus.

Sen ska jag laga en brakmiddag till hampus som har jobbat sin första dag på sin nya praktik i stockholm idag.
Bara mitt huvud kan hänga med så kommer det bli kanon!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till med middagen och vad mumsigt med kardemummaskorpor. Älskar sånna där delikatessbutiker, så mysigt att gå runt och kolla på allt gött =)



Usch, jag bävar inför att jag ska börja träna på min mountainbike igen, man får ju så fruktansvärt ont i rumpan efter första gångerna. Mitt mål är att jag ska cykla en dag i veckan till jobbet iallafall, ca 5mil tur och retur. puh..

2010-05-03 @ 17:27:43
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0