En lördag


Efter sommarfesten igår var både jag och hampus mycket trötta. Jag klev upp vid 9 tiden och tog en prominix vid 10 och sedan när jag kom hem kröp jag ner med hampus i sängen. Vi fastnade där, vi har en tv i sovrummet och just denna stog på ohch det var lördags film på 3:an, den var rätt rolig så vi såg klart på den, sedan blev klockan 3 och hampus föreslog att vi skulle åka på loppis på landet och jag var snabb att säga ok och inom 10 min stog jag färdig vi dörren och ville åka med desamma!

Jag hittade 3 fina ramar och en liten glas skål. Jag belv glad när jag hittade ramarna för jag samlar just på äldre ramar, och dessa jag hittade idag var jätte fina och något unika. Jag började samla på ramar efter att min mormor kom över till mig med 4 ramar som hon haft hemma bla en av ramarn har de haft sitt bröllopsfoto i och ett par andra hade min gamelmorfar gjort, han var möbelsnickare och min idol. Jag har nog ärft lite av honom!


Dessa ramar är endast en del av min samling! köpta på loppis, 10-40 kr/st.

Jag bjuder på denna bild! Jag inhandlade denna vad, jätte stort martiniglas med en guldkant på köpt på brödet och fikskarna för 25 kr! Jag tycker den är jätte söt och passar utmärkt som en blomvas!

Fröken.


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så mycket!



Vad roligt för jag köpte också ett likande gäng ramar på loppis härom veckan =)Vissa av dem är påpricken lika dina!

2010-05-02 @ 21:02:10
URL: http://karinspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0