Det är grått utanför mitt fönster.



Igår sken solen över ett svettigt stockholm, Vagnen gnisslade och skorna va gjorda för sommar väder. Bilen/Tåget/Bussen tog oss till junibacken där vi spenderade nästan hela dagen!
Wilmer jag och hampus alltså, vi hade en dag tillsammans igår.
Det är att rekomendera att ta sina barn (idetta fall systerson) till junibacken för en heldag med lek och pippi!

Idag är det en tråkig dag, bara gråa moln på min himmel och jag har inte mycket för mig idag, jag har helt enkelt tråkigt, inga planer och inte heller någon ro, jag är en tråkig människa idag, i stortsätt har jag vart det hela veckan förutom igår då förstås.
Jag har vart på loppis idag, min tordags tur blev endast till röda korset på stan och sedan inget mer, jag lämnade butiken tomhänt och blogginläggs rubiklös.

Jag måste städa min allt så mera tråkiga lägenhet, i nästa vecka får jag besök av okända människor som ska inspektera min ballkong för eventuell renovering. Detta innebär att jag kanske kommer vara balkong lös hela sommaren, och jag som inte kommer ha någon semester vill ha min balkongdörr öppen och kunna sitta och sola på mig så ytterst lilla balkong. Min hyretvärd kommer ioch med detta förstöra min sommar totalt!

Fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0