Vem ska jag tro på?



Idag är et torsdag men det käns som om det vore fredag.
och även om jag vill att det ska vara fredag så är det bara torsdag.

Idag har jag slitigt ut min garderob, jag har haft egen modevisning framför spegen, testat skor till plagg jag glömt jag hade. Testat kläder till skor jag bode göra mig av med!

Städpatrullen är i full gång hemma hos mig, rent ska det bli. Snygg ska de vara!
I morgon får jag gäster, jag har skickat ut min man och för jag ska tillbringa kvällen själv mitt besök.

Jag bjuder även på denna underbara musik video här ovanför, för så här låter de hemma hos mig just nu,
Så mycket bättre skivan går på repit hemma hos mig.

Jag vet att det bara är torsdag men i mitt hjärta är det fredag.

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0