Välkommen till mitt vinterland!


2010 12 24 - Bålsta

Här är jag born and raised, på en gata i ett område vid en åker framför en skog.
När jag var liten älskade jag när det knarrade under fötterna, när jag vaknade på morgonen och drog upp rullgardinen och såg att snön låg på backen för första gången, när det var lördag och alla baren på gatan samlads i pulcka backen och åkte dunderklumpen. När jag var så liten trodde jag att de var de livet gick ut på, att undvika gulsnö och ha varma kläder och en bra pulka.
Jag har alltid älskat denna årstid, okj, det är inte kul när de är super duper kallt, men snön har jag ingen emot! Jag har tillbringat många herrans timmer ute i snön, byggt snögubbar, luktor och iglos.

Jag älskar vintern!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0