Jag vill berätta!

I onsdags snubblade jag över en blogg, en blogg som är skriven av en flicka som heter Ellen, hon är 21 år och bor i norrköping. hon har en blogg som jag gillar!
Jag fasnade på den just för att hon och hennes käresta vart i london, ni vet dit jag ska om knappa 2 månader!  Men hur som helst så fortsätte jag att läsa i den och kolla in allt som jag missat eftersom hon haar bloggat sedan juli 2008.

Hon är en jätte duktig fotograf och är duktig på att formulera sina ord!

Jag tyckr alla ni ska gå in och kolla in henne, hon har ialle fall hamnat på min favvorit litsta!



www.ellenfilippamaria.blogg.se

hoppas du får lika trevlig läsning som jag fick!

Fröken


Kommentarer
Postat av: ellen

nämen vad gullig och fin du är! vad glad jag blir!! tack så hemskt mycket! :)

2010-12-17 @ 10:46:50
URL: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0