Ett inlägg utan bilder!

I söndags väcktes jag vid halv 10 tiden, hampus tittade på mig och sa, vi ska åka till uppsala idag.
Jag tittde på honom med trötta ögon jag svarade, jaha, när kom du på detta, han svarade ivrigt, NU, kle på dig så åker vi!
Jag klev upp, jag kädde på mig och jag följde med ut till bilen, och jo bilen tog oss till uppsala.
Vi köpt den årliga granen på de åriga stället. Jag är medveten om att det är en dum tadition att åka hela vägen till uppsala för att köpa en gran, men dett var tredje året så nu har det blivigt en tratition, Vi köper gran i uppsala!
Sedan strosade vi runt för att hitta julklappar till både stora och små barn.
när jag var redo att åka hem ville hampus att vi skulle ta bilen till åkes, och för er som inte vet så är åkes ett av mina favorit ställen här på jorden. det är långt dit men det är värt det!
Jag, eller snarare vi hittade vad vi letade efter, en telefon bänk i teak från 50 talet! och även för en bra päning!
Jag var bara tvungen att kle om dynan vilket jag gjorde på 10 minuter när vi kom hem.
På kvällen satt vi oss i soffan trötta på julen, tände det tredje ljuset och åt sallad!

Söndagen var en riktigt bra dag!

Fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0