Den långa tystnaden klär inte mig!



Nu är det jul igen och i morgon är det självaste julafton!
Julen firar jag alltid med min familj. När jag var liten firade vi alltid hemma i bålsta!
Hela familje var där, farfar från sthlm, mormor och morfar från sthlm, gammel farmor och farfar från mora och så klart jag och mina syster samt min mamma och pappa! 
Jag mins verkligen jularna hemma fasten jag var så liten, när min farfar gick bort började vi fira jul i mora hos min familj där! det var de bästa jularna.
Nu är vi hemma i bålsta igen, vi har inte firat jul i bålsta sedan jag var mycket mycket liten.
Men nu är hemma igen, och jag har sett fram emot denna julafton så länge.
Hela min familj kommer att vara med.

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0