uppe på tapeten



En gång när jag var 4 år, då när jag var ovis om framtidens alla små öden.
Då när jag var 4 år var jag en blyg liten fråg maja.
Jag mins att jag brukade säga till min mamma och pappa, frågar man inte får man inget veta!
"Varför då" var min öppning fras till de mesta. Jag var nyfiken, jag är nyfiken ohc jag kommer alltid att vara nyfiken.

Hampus står i köket, jag sitter här och bloggar, för 20 år sedan när jag var 4 år, då var ingen medveten om allt detta, ingen hade den minstaste aningen vad internet skulle göra oss. och inte heller hur lycklig mannen i köket gör mig.

För 20 år sen var mamma och pappa mina idolar, nu 20 år senare är de de fortfarande.

Fröken

Kommentarer
Postat av: pappa

Tack älskling....det värmer

2010-08-06 @ 10:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0