The Big Day.



Imorgon får jag besök, tårta kommer att ätas och kaffe kommer drickas.
Det är den sista dagen i augusti och det är den officielt sista dagen av sommaren och det är min födelsedag.
Imorgon fyller jag år, Jag älskar att fylla år.
Hampus ska göra en devis food choklad tårta till mig och vi har bakat kakor hela dagen!
I morgon bitti ska vi kaka kademumma bullar och I like it.

I morgon ska jag även hämta vår nya soffa, Ja, vi har vart och köpt en nya soffa.
Jag har längtat efter den hela veckan! Och i morgon ska vi åka och hämta den!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh grattis i förskott!

Har varit datorlös jättelänge nu men snart får jag en ny och då har jag massor av läsning att ta igen =)



Vilka fina robotar!

2010-08-31 @ 16:43:33
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Sofia

grattis på födelsedagen!

2010-08-31 @ 17:48:46
URL: http://sofiabrandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0