Sommaren är över.



Tillbaka till vardagen denna gång med hals ont och sömniga ögon.
Sommaren tog mig med storm och den är nu officellt över.
Alla pengar är slut, alla sommar strålar har försvuning och det blir allt mera hört utanför mitt fönster.

Idag har jag haft en Jag dag, jag har druckigt massor med te och jag ahr målat mina naglar, färgat om mitt hår, var på en kort prommis, Sätt på Projet Runway en hel säsong är nu avklarad.
Jag har inte gjort något av de jag skulle gjort i dag, som diskat, bäddat sängen osv.

Imorgon ska jag gå på hampus wenisage, som han ska ha med sin klass. sen ska vi dricka drinkar och fira hans exmen (som han egentligen inte ahr fören nästa vecka men ändå, här ska de firas.)

Fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0