Jag är ett nervvrak!


Som hampus brukar säga, "Allt ska bort, välj vilken sort, ändast 50 spän"
Jag är mitt uppe i stor försäljning på blocket och tradera. Allt från hyllor och lampor till mina två soffor ska bort!
Jag har två anonser ute på blocket samt ca 9 anonser på tradera.
Jag är helt fanatisk och går och tittat min mail ständigt, uppdaterar och uppdaterar.
Jag hoppas att vi blir av med allt.

I dag så sålde jag en string hylla och en stor canvas tavla.
Jag blir alltid lite nervös när man ska möta personen som kommer.
Hampus har fått ställa upp och följa med och möta upp dem för jag är för feg!

massor fins kvar så nu ska jag gå och uppdatera!

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0