En fattiglapps bekännelse.



Ifredags kände jag en ont känsla i min tand.
AJAJAJ, jag har aldrig haft varken hål eller något annat krucks fel på mina tänder.
Jag bortstar dem varje morgon varje kväll och jag har aldrgi haft problem.
Men i fredags gjorde det ont. allt gjorde ont, jag kunde inte äta, jag kunde inte dricka. jag kunde inte borsta.
Så i måndags gick jag till tandläkaren och beordrade om en tid.
Idag kom sorgen. kl 10 befann jag mig i taandläkar stolen. Klockan 11 gick jag där ifrån.
Min tand var av, det var ett hål och som tandläkaren snällt sa till mig så hade jag ett tandtroll i min tand som hade tagit sönder min tand.
Han hade alla sorters borrar och sugslangar i min mun, en borr här och en borr där, Bedövning spruta och massor med annat jocks fick han in i min mun.

Nu är jag hemma. 1400 kr fattigate och bedävningen har än inte släppt som ni ser.
Haha. Detta är ingen vecka för mig.

Fröken


Kommentarer
Postat av: emelie

stackars!

2010-08-11 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0