Vinterna är nu över



Det är sen fredags kväll och jag sitter och kvälls filosoferar för mig själv.
Jag inser att vinterna har lämnat oss för ett par veckor sedan, snart ska gatorna soppas och vi har snart bara ben och äter smultrol från strån!
Allt går så fort att jag inte riktigt hinner med att uppfatta att snart ska jag börja jobba och slita igen!
Idag blev det offecielt då jag var och skrev på mina anställnings papper till mitt nya jobb, visseligen ett sommar jobb men de leder mig i rätt riktning! Jag är riktigt glad och jag är mycket lycklig!

Jag vill även anonsera att jag ej besökt en ända loppis eller antik shop sedan hampus införde loppis förbud i onsdags, jag kanske men bara kanske kommer bryta det i morgon så jag har fått nys om många loppisar som kommer hållas just i morgon! Vi får se vad jag vågar! haha! Jag får återkomma med mitt beslut!

Annars i helgen ska jag mysa hemma, fortsätta med mitt rensande och plockande som jag blivigt beslutsam att bli klar med innan sommaren! Vårt hem ska bli mångfunktionelt eftersom vi inte kan flytta! Man får göra det bästa man kan med det mn har! 

Fröken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0