Söndags aktivitet



Idag mötte jag upp min kära vän Carro för att gå på loppis, Och oj vilka loppis fynd vi gjorde!
Carro köpte två kaffe serviser och ett litetet litete woffelgärn.
Det är mycket trevlig att ha en vän som delar samma intresse som en själv samt så hittar man helt andra saker och lär sig mycket när man är med någon som inte letar samma sak som en själv gör!
Vi var runt på 3 loppisar i dag, det rengnade större delen av dagen men vi hada hur kul som helst.
Vi hittade nya loppisar som jag lugnt kommer åka tillbaka till!

Jag fyndade!

Ett Tryckerisätt!


En underbar lampskärm som jag tittat på 4 gångar och förra gången jag var där sa jag att fins den kvar nästa gång jag kommer så köper jag den, och ja den var kvar så jag köpte den.


En sockerskål från inte mindre än rörstarnd. Även denna har jag kollat på flera gånger på denna loppis, det var lixom meningen att den skulle följa med mig hem. (Gissa om hampus var glad när jag kom hem med denna, eller? haha)


Glasen kommer att användas som ljuslyckta och vitsippe vas!


Och ja, Jag "råkad" få med mig ett bord hem. Gissa om hampus är glad..!??!!

Jag har haft en underbar dag med carro, mycket med skrat och snack!
Alltid lika trevlig och detta kommer att upprepas!

Mina fynd kostade mig hela 175 kronor i dag. Rätt nöjd efter en dags aktitet!

Till middag blev det Älggryta med Kantareller, potatis och sommar grönsaker!


Fröken!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va synd att du tog bort min gratulation....

2010-04-19 @ 08:25:32
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/
Postat av: Matilda

billigt! bordet var riktigt snyggt, och lampan också! grattis till fynden!

2010-04-19 @ 09:51:43
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0