Ursäkta!

Ni annar inte vad jag har hållt på med de senaste dagarna!
Jag fick något tokryck och fick för mig att jag skulle pyssla, eller rättare sagt jag skull göra en liten blomjirlang som är 12 meter lång och det är nästan 200 blommor fast sydda på den i söta färger!
Det har tagit mig hela 3 dagar att klippa ut blomor, att sedaan sy blomor och sedan sy fast dem på linan.
Jag har bara sytt de senaste dagarna, jag har många stick i fingrarna efter att ha missat med nålen!
Jag har inte äns haft tv på, där bloggande heller!

Jag är super nöjd med resultatet! rikigt stolt över mig själv, jag hade en ide i huvet som jag förde ner till ett färdig obejekt! (Bild kommer)

Denna jirang är till för ikväll! Det är sommar fest hemma hos oss, många av våra vänner kommer och vi ska äta frukt doppad i cholkad, dricka gott vin och röka vatten pipa!

Jag hoppas på en lycklad kväll;) och jag återkommer i morgon med alla mina hyss;)

Fröken!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt det lät med sommarfest! Hoppas kvällen blev lyckad! Och jag väntar spänt på bilden med girlangen, lät spännande... =)

2010-05-01 @ 11:59:57
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0