teak for peak



Jag min denna dag när denna älsking hittades!
Hon stod ensam intrycks i en smutsig lagerlokal i västerås. Jag var ute efter ett sängbord och kom hem med denna och ett sängbord!
Vi hittade henne på en fredag, hampus roppade på mig från andra sidan lokalen och kom springade helt ovetande vad jag skulle få se! Jag trodde inte mina ögon, den stod där så fin i ett hörn. jag gick fram och tittade på prislappen, 200 kr, och jag trodde som vanligt att någon glömt en nolla eller att 2:an egentligen ska vara en 7:a. Men icke sa nicke! 200 pix. Vi bokade henne för att komma och hämta henne dagen efter, hon kom tyvärr inte i i våran lilla bil!
På lördagen kom vi tillbaka, vi försökta med alla knep men hon kom inte in i denna bil heller.
Måndag gjorde vi ett nytt försök, hamps lånade min mammas firma bil och åkte till skolan sedan hämtade han upp henne och kom hem! Hon får verkligen inte plats henna hos oss!
Hon är stor och inte så snärt, men jag övertalade hampus att hon skulle så här, hon skulle inte behöva stå i våran lalla och mörka källare, ja fick som jag ville och nu står hon i vårat vardagsrum.

Fröken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0