PekaBOO



Igår var den ena av mina syster yster här, Hon tod med sig sina barn, Lilla wilmer på 2½ år och lilla Maya som i förra veckan blev 1 månad!
Det blev massor med bus, full rulle, wilmer ville se på mumin och sedan spela gitar, han ville även leka i lekpark och äta lunch, och jag som världens bästa moster fixade nästan allt, fitar fick han spela med hampus.
Det är så kul när de kommer och hälsar på, jag är så glad när jag får besök hem till mig!

Lilla Maysingen!


Idag blir blev det en lång morgon i sängen då jag ärligt talat inte klivigt upp än. varken påklädd eller duschad! Jag hade tänkt att gå en lite loppis runda i dag men det ran ut i sanden då hampus åkte iväg på match och lämnade mig själv.
I eftermiddag kommer lite vänner över och vi ska se på hockey och dricka öl, Sedan ska vi ha grill premiär för i år. Det kommer bli mycket trevlig.
Som sagt så måste jag nog at mig i kragen och kliva upp så jag inte spenderar hela lördagen i sängen!

Fröken.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie L

Guud så söt hon är!

2010-04-18 @ 15:42:12
Postat av: Matilda

nämen! åååh så söt!!!

2010-04-18 @ 23:12:57
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0